Miks soetada endale Aldar kliendikaart?

Aldar kliendikaardiga on võimalik kõikidelt oma ostudelt (v.a tubakatooted, perioodika, kõnekaardid ja kliendilehes olevad pakkumised) säästa 2-5% vastavalt oma allahindlustasemele.

Kaks korda aastas 30.06 ja 30.12 tehakse kokkuvõtted sel perioodil sooritatud ostudest ja vastavalt Teie ostusummale on Teil võimalik saavutada suurem boonusprotsent tuleviku ostudeks. Kui olete kord teatud boonusprotsendi saavutanud, jääb see Teile ja sellest väiksema boonusprotsendini ei ole Teil võimalik kukkuda, küll aga on võimalik tulevikus saavutada veel suurem boonusprotsent.

Ostude summa boonusprotsent

...-2500 € = 2%

2501-3500 € = 3%

3501-5000 € = 4%

5001-... € = 5%

Lisaks sellele on Teil võimalik osaleda kõikides kliendikaardi omanikele suunatud kampaaniates ja auhinnaloosimistes.

Kuidas Aldar kliendikaarti kasutada?

Kliendikaart tuleb esitada klienditeenindajale enne ostu sooritamist. Kaart on personaalne ning mõeldud kasutamiseks ainult selle omanikule. Kliendikaardi omaniku kontrollimiseks on teenindajal õigus paluda kaardi esitajalt isikut tõendavat dokumenti.

Kus kehtib Aldar kliendikaart?

Kliendikaart kehtib kõikides CityAlkodes, SuperAlkodes (k.a Läti SuperAlkod), Aldar Marketites, Sadama Turul ja Aldar Cash&Carry's.

Kui palju maksab Aldar kliendikaart?

Kliendikaardi maksumus on 1.60 eurot.

Kui kaua Aldar kliendikaart kehtib?

Kliendikaardil ei ole kehtivuse lõpptähtaega.

Kuidas on võimalik Aldar kliendikaarti soetada?

Kliendikaardi saate soetada ükskõik millisest meie kauplusest Eestis ja Lätis. Täitke Teile sobivas kaupluses taotlus ja tasudes kassas kaardi maksumuse saate hakata seda koheselt kasutama. Kliendikaart väljastatakse ainult füüsilisele isikule, juriidilistele isikutele kaarte ei väljastata.

Kas kehtivad ka varasemad vanema kujundusega kliendikaardid?

Jah, paralleelselt jäävad kehtima ka vanemad kliendikaardid.

Mida teha, kui minu kliendikaart ei tööta?

Palun saatke e-kiri aadressile info@aldar.ee või helistage +372 666 7365 (E-R 09:00-16:30).

Mida teha, kui minu kliendikaart on kadunud või varastatud?

Kaardi kaotamisest, vargusest või kasutuskõlbmatuks muutumisest palume teatada e-kirja teel aadressile info@aldar.ee või helistada +372 666 7365 (E-R 09:00-16:30). Loomuliku kulumise tõttu kasutuskõlbmatuks muutunud Kliendikaardi asemele saate soetada uue Kliendikaardi tasuta. Kliendikaardi kaotamisel saate soetada uue Kliendikaardi, kui tasute Kliendikaardi maksumuse (1,6 eurot).

Mida teha, kui leidsin võõra kliendikaardi?

Kui olete leidnud teise isiku kaardi, palume Teil sellest teada anda e-kirja teel info@aldar.ee, helistada +372 666 7365 (E-R 09:00-16:30) või viia leitud kaart lähimasse meie kauplusesse.

 

Meie kaubamärgid